Procentinis pokytis kartu su mažu imties dydžiu
Kitas klaidinančios statistikos kūrimo būdas, taip pat susijęs su pirmiau aptartu imties pasirinkimu, yra minėtos imties dydis. Kai eksperimentas ar apklausa vykdoma visiškai nereikšmingoje imtyje, rezultatai ne tik bus netinkami naudoti, bet ir jų pateikimo būdas – būtent procentais, bus visiškai klaidinantis.
Klausimo uždavimas 20 žmonių imčiai, kai 19 atsakymų „taip“ (t.y., 95 procentų atsako taip), o to paties klausimo uždavimas 1 000 žmonių ir 950 atsakymų „taip“ (taip pat 95 procentai): procentinės reikšmės interpretacija akivaizdžiai nevienoda. Pateikti tik procentinę pokyčio dalį be bendro skaičiaus ar imties dydžio bus visiška manipuliacija. Pateiktas komiksas tai puikiai iliustruoja ir įrodo, kad „greičiausiai augantis“ teiginys yra visiškai santykinė sąvoka rinkodaros kalboje:

Taip pat reikiamą imties dydį įtakoja konkretaus užduoto klausimo tipas, reikalingas statistinis reikšmingumas (klinikinis tyrimas palyginant su verslo tyrimu) ir statistinė technika. Jei atliekama kiekybinė analizė, mažiau nei 200 žmonių imties dydžiai paprastai negalioja.